torek, 18. maj 2021

Moja knjiga vključena v projekt Primorci beremo!

Zelo sem ponosna, da je tudi moj romaneskni prvenec ZAPISKI NORE SLADOSTRASTNICE vključen v letošnji bralni projekt Primorci beremo! Hvala za to veliko priznanje in potrditev! 😊

Presrečna in hvaležna 🙏😍.

V zadnjem času se res 100 % posvečam novi reviji 5D, reviji, ki jo ustvarjava skupaj s kolegom Rajkom Orisho. Zato je moje ostalo pisanje nekoliko potisnjeno na stranski tir. Vendar ostaja v meni, knjige pa so kot otroci. Moja prva knjiga je moj prvi otrok, zato bo za vedno imela posebno mesto v mojem srcu in življenju. In zato mi tudi takšno veliko priznanje, kot so mi ga izkazali pri projektu Primorci beremo, pomeni ogromno. Je neprecenljivo. Daje mi samo še več zagona in elana za naprej.
Primorci, ponosna sem, da me berete! 😍😊

Ni komentarjev:

Objavite komentar