petek, 28. februar 2014

Ovseni kruh

V začetku tega tedna sem ob obisku Lisine štacune v Pivki od prijazne Lise dobila v dar dva kilograma ovsene moke. Iz te moke pa res še nikoli nisem ničesar spekla, zato sem si rekla, bom pač poskusila narediti ovseni kruh. Bomo videli, če bo iz te moke kaj kruha! :) Res, da nisem še nikoli slišala za ovseni kruh, saj prav zato pa sem tudi hotela narediti ta eksperiment. Res me je zanimalo, kaj se bo izcimilo. Glede na to, da sem tako rekoč "izumila" 100 % rženi kruh, ki sem ga začela delati po istem postopku kot vse kruhe brez kvasa (z vinskim kamnom), sem si mislila, mogoče bo pa tudi z ovseno moko uspelo. Sicer sem bila pripravljena tudi na to, da ne bo, ker vem, da ovsena moka vsebuje zelo malo glutena, zato ne bi smela biti presenečena, če kruh iz te moke brez dodatka pšenične ne bi uspel.  
No, rezultat sploh ni bil tako slab. Najprej sem mislila, da ne bo iz vsega skupaj nič. Ko sem namreč škilila v pečico, kjer se je kruh pekel, sem videla, da je ves čas enak in da se ni sploh nič dvignil. Ko je minil čas pečenja, sem ga vzela iz pečice in ko sem ga obrnila na drugo stran, sem videla, da se je uspešno spekel, le da ni nič vzhajal. Nič hudega, če bo le užiten, sem si mislila. In je bil! Sicer je bil precej zbit in zelooo drobljiv (tako drobljiv, da bolj težko kaj namažeš nanj), a vseeno okusen. Diši in tudi okus ima - zanimivo - po lešnikih.




 

 
 
Torej spet en dokaj uspel eksperiment :). Moram povedati, da je bil ta kruh nekaterim zelo všeč. Ko smo se dobile na pijači z dvema kolegicama iz operacije PVSP, Jano in Tino, sem vsaki od njiju prinesla en kos tega kruha. Res nisem pričakovala, da ga bosta takoj odprli in tudi skoraj takoj - pojedli! :) Vseeno pa bom naslednjič za ta kruh ovseno moko zmešala s pšenično - samo zato, da se ne bo tako drobil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar