ponedeljek, 17. februar 2014

Ponovno halva

Hja, nič pretirano zanimivega se ne dogaja odkar nas je zdelala ledena ujma (ali pa morda bolj NATO -ujma? Glej http://www.publishwall.si/stoychi./post/98643/voja%C5%A1ki-kemi%C4%8Dni-letalski-napad-nata-na-slovenijo-ii?ref=postojna ). Kdo bi vedel, karkoli je že bilo, ni bilo ravno prijetno in je vsaj začasno ustavilo ali pa vsaj onesposobilo naše vsakdanje aktivnosti. Tudi moje ustvarjanje se je skoraj povsem ustavilo. Vse, kar sem naredila v tem času, je bilo nekaj rund v štedilniku na drva pečenega kruha in, pred enim tednom, malce drugačna halva - s prelivom iz češnjevega kompota. Nič posebnega, vem, a če ni bilo ničesar bolj posebnega, mora biti to dovolj :). Morda bo ob koncu tega tedna kaj bolje, pred vrati je namreč moj rojstni dan ;).
Halva, prelita s toplim češnjevim kompotom, je bila prijetna za oko in prav tako tudi nadvse okusna.


 

 
Ker je bila prelita s kompotom, je bila še bolj sočna. A kar se mene tiče, moram reči, da mi je bolj všeč tista oblita s čokolado in posuta z orehi.
Toliko za danes. Tokrat sem res nezaslišano kratka, vem, a če ne prej, ob koncu tedna se zagotovo spet javim ... Življenje se počasi vrača v ustaljene tirnice, kaj pa hoče.

Ni komentarjev:

Objavite komentar