petek, 18. januar 2019

Na lokalnem radiu o mojem ustvarjanju

Za vse, ki poslušate Radio '94, lokalni postojnski radio - pa tudi za vse ostale - imam obvestilo: danes ob 11.40 bo na sporedu kratek pogovor z mano, o moji knjigi Zapiski nore sladostrastnice in o mojem ustvarjanju. Posneli smo ga ta teden v torek. Kar malo me stiska, že zdaj vem, da mi bo spet skrajno zoprno poslušati svoj glas, kot ponavadi. Na snemanju sem bila, nasprotno, povsem sproščena, bil je pač pogovor kot vsak drug, nič posebnega. Zdaj, ko se bom lahko slišala, pa bi najraje nekam zbežala, ha-ha. ;) Ne vem, zakaj mi je tako neprijetno poslušati svoj glas. No, bom že preživela :P.
V radijskem pogovoru bo med drugim govora tudi o mojem nadaljnjem ustvarjanju, ki se s prvim romanom, ki je izšel jeseni, seveda ne bo končalo. Na zadnji dan starega leta sem namreč zaključila s pisanjem svoje tretje knjige. Nabralo se mi je približno 525 na roko napisanih strani. Ja, mogoče čudno, morda celo staromodno, ampak res pišem najprej na roko, in šele potem pretipkam na računalnik. Trenutno sem v fazi pretipkavanja. Računam, da bom nekje do konca meseca prišla do konca (vsaj upam), potem grem še enkrat skozi, da popravim morebitne napake in vidim, če je vse v redu, potem sledi tiskanje in prva živa oseba bo prebrala mojo novo knjigo. To je seveda kdo drug kot moj dragi Petja - moj prvi bralec in ocenjevalec ;). In nato seveda sledi tudi odločitev, kam, na katero založbo poslati to knjigo. Prva je izšla pri Primusu, v zbirki Avtorji, drugi želim isto usodo, tale pa po mojem mnenju ne bo sodila v isto kategorijo, ker gre za povsem drugo temo. Prvi dve knjigi predstavljata celoto, druga je nadaljevanje prve; tretja pa je nekaj povsem novega. Bom še videla, kam bi jo poslala. 
Hkrati s tipkanjem in dokončevanjem tretjega romana se v meni počasi že izoblikuje ideja za naslednjo knjigo ... In mislim, da tale - četrta - ne bo roman. Vsaj tako se mi zdi :).

Ni komentarjev:

Objavite komentar