četrtek, 24. januar 2019

Prva pravljica :)

Jeeee, napisala sem svojo prvo pravljico! In da bi bilo še lepše - imam tudi že ilustratorko in oblikovalko! S Tanjo Milharčič, slikarko, s katero se poznava že od leta 2013, ko sva bili skupaj vključeni v program "Podjetno v svet podjetništva", sva se dogovorili, da napišem pravljico, ki jo bo ona ilustrirala. Včeraj je očitno prišel "Dan D", saj sem zjutraj v enem zamahu napisala skoraj celo pravljico. (Pred kratkim sem zastavila le začetek, prvih nekaj stavkov.) Vendar, to je treba povedati, ta pravljica ni prišla vame včeraj, ampak je v meni že ... uf ... od nekdaj?! Ja, ko sem bila še čisto majhna, sem že imela v glavi okvirno zgodbo te pravljice. Spomnim se, da me je že v ranem otroštvu nekaj časa skoraj "preganjala" (pa seveda ne v slabem smislu) podoba nekega čarobnega vrta, ki se odpira navznoter, v še več vrtov, kot nekakšen labirint. Vstopiš v vrt, znotraj katerega je še en vrt, v tem je še eden, v tem še eden, in tako naprej, vsega skupaj sedem vrtov. Spomnim se, da sem si takrat narisala tudi skico tega labirinta, če se ne motim, sem menda celo poskušala iz papirja izdelati bolj plastičen prikaz, tako da bi se vsak vrt dejansko odprl v naslednjega ... pa mi ni uspelo :P. No, ampak očitno je morala pravljica zoreti v meni vsa ta dolga leta, preden sem jo dejansko spravila na papir in jo naslovila Čudežni vrt. Pri tem sem se seveda osredotočila na vsebino, obliko pa bom prepustila nekomu za to bolj usposobljenemu ;). Komaj, komaj čakam, da vidim, kakšne ilustracije si bo na podlagi zgodbe zamislila Tanja. Strašno sem vznemirjena in neučakana - je le moja prva pravljica tole ;).
Na spodnji sliki moj zelo preprost prikaz zgradbe Čudežnega vrta ...



Ni komentarjev:

Objavite komentar