petek, 22. februar 2019

Zahvala :)

Preprosto MORAM nekaj napisati ... Tako sem vesela, da ne morem biti tiho :). Cobiss pravi, da je trenutno moj roman Zapiski nore sladostrastnice izposojen v večini knjižnic po Sloveniji. Le nekaj knjižnic je - ne več kot toliko, da se jih lahko prešteje na prste ene roke -, kjer moja knjiga ta trenutek ni izposojena. Kar pomeni, da me berete, in to je prečudovit občutek, ker zato pa konec koncev pišem!! Zato, da me berete! Verjetno vsakdo, ki piše, začne pisati najprej zaradi sebe ... Toda potem, če se to nadaljuje, če njegovo pisanje preraste v knjigo in potem naprej v knjige v množini, mislim, da na koncu vsak pisatelj piše predvsem zaradi bralcev. Za druge, da bi ga brali. In če vidi, da ga berejo, da je drugim to, kar piše, všeč, je to nekaj najlepšega, je tako izpolnjujoče, da se z besedami ne da izraziti. To, da pišem, je moje poslanstvo, in če vidim, da drugi berejo, kar pišem, potem je to TO! Če moje pisanje ljudi še navdihne, razvedri, osreči ali jih zgolj spodbudi k takim ali drugačnim razmišljanjem, potem je moj namen dosežen, moje poslanstvo se izpolnjuje, in to mi daje neverjeten zagon, še več ustvarjalnega navdiha, žene me naprej z neverjetno močjo in jaz se temu "gnanju" predajam z največjim veseljem in predanostjo. Tako zelo sem vesela, ko vidim, da je moja knjiga izposojena v skoraj vseh knjižnicah po Sloveniji - tako zelo, da težko povem. Iz srca hvala vsem, ki me berete, ki ste me in me še boste brali!! Ne bo vam zmanjkalo gradiva, še naprej vas bom obilno zalagala z njim, drugi roman je na čakanju, tretji roman je na čakanju, in trenutno - kakopak! - pišem že naslednjo "zadevo", za katero pa še ne povem, kaj je! ;)
Še enkrat iskrena hvala vsem, ki me berete!!! :) 

P.S. Popolnoma enako zahvalo bi lahko napisal tudi Petja, moj dragi - tudi njegova knjiga je trenutno izposojena v mnogih knjižnicah po Sloveniji! Ampak ne morem jaz pisati zahvale v njegovem imenu, naj to naredi kar sam ;).

Ni komentarjev:

Objavite komentar