ponedeljek, 25. maj 2020

Nagrajena pesem

Sodelovala sem na literarnem natečaju revije Primus, spletne revije za ljubiteljsko kulturo - natečaju za najboljšo pesem, napisano v ustvarjalni izolaciji. Moja pesem IN KAJ POTEM je prišla v ožji izbor in si prislužila objavo na spletni strani revije Primus.
Objavljam jo spodaj, sicer pa si jo lahko preberete tudi na omenjeni spletni strani: https://www.revijaprimus.si/2020/05/24/pesmi-ki-so-premagale-korono-stvarstva/.



IN KAJ POTEM

Izoliraj se
so nam rekli
ne bo mi težko
ko pa že ves čas
že vse svoje življenje
pobiram zvezdni prah
po kotih svojih sob
lupim ogledala in
se grem toaletno umetnost
luščim miriade svetov iz
na videz omejenega prostora
med dvema kartonskima platnicama
in živim kot boginja na prestolu
v kraljestvu svojih štirih sten
Ne druži se z nikomer
so rekli
prava reč in res velika
sprememba zame
ki se od nekdaj najraje družim
s sabo
Vesolja nosim v sebi in
tam je vse –
nič mi ne manjka
Veter me nosi kot
drevesno seme in
zrastem kjerkoli
Hodim po gozdu in sem drevo
Pijem klorofil in
sončne žarke in
diham in
živim in
nič mi ne manjka
In kaj potem
če vse izgine
jaz bom vedno tu

Ni komentarjev:

Objavite komentar