ponedeljek, 25. marec 2024

22. november 2017

V trgovini je bil cel kup mulcev, srednješolcev, ki so v dveh vrstah čakali na blagajno. Mularija kakih šestnajstih, sedemnajstih, osemnajstih let. Ponavadi, ko vidim takšne pubertetnike, pomislim: ti so morali biti vsi rojeni po letu 2000. Ali pa tam nekje. Leto 2000 je zame še vedno skoraj kot nekaj, kar je bilo včeraj. Vsa ta leta, ki so se nabrala čez, se zgolj z vrtoglavo hitrostjo nizajo eno za drugim na rep dvatisočice. Že skoraj celih osemnajst let je minilo od takrat. Leta 2000 sem imela 14 let, bila sem na koncu osnovne šole, dobila sem prvo menstruacijo, zaljubila sem se … Vse to in še kaj se je dogajalo tisto leto. Vsi ti mulci, ki jih dandanes videvam, skoraj vsi po vrsti višji od mene, glasno preklinjajoči in sveto zaverovani v svojo odraslost, vsi ti mulci pa takrat še niti rojeni niso bili. In spet se zavem, kako neverjetno hitro gre čas. 

***

Dnevnik skulirane sladostrastnice (sanje.si)

https://www.sanje.si/zapisi/sara-zupan-dnevnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar