petek, 21. september 2018

Razkritje novice

Tako, odločila sem se, da je čas, da nekaj povem. Danes bom naredila malo premora od Vadima Zelanda, z njim in njegovim Apokrifnim transurfingom nadaljujem v naslednji objavi. Danes pa ... ja, danes bom odgovorila na svojo "Namigujočo pesem", ki sem jo tukaj objavila v začetku aprila letos. Namig ne bo več samo namig :).
Novica pa je tale: v zelo bližnji prihodnosti - mogoče že naslednji mesec - bo pri založbi Primus izšla moja prva knjiga. Roman z naslovom Zapiski nore sladostrastnice. To je bila zame ena najlepših novic v mojem dosedanjem življenju (s tem se lahko primerja le še rojstvo mojega otroka pa nič drugega). Glede na to, da si že od malih nog, že vse odkar vem zase, želim postati pisateljica, je to zame ogromna, največja potrditev. Ves moj trud, toliko let urjenja v pisanju, toliko časa, namenjenega pisanju - vse to se je zdaj končno začelo obrestovati. Moje poslanstvo, tista glavna stvar, zaradi katere sem sploh tukaj, se je začelo uresničevati. To je tako lep občutek, da ga je težko opisati. Zdaj približno vem, kaj pomeni samouresničitev. Ko začneš izpolnjevati svoj življenjski namen in ko ti tudi okolje začne pritrjevati, te utrjevati v veri, da je res prav to tisto, kar je tvoj namen, je to nekaj najbolj osrečujočega. Če človek v življenju ne počne tistega, kar ga resnično veseli - ne more biti srečen. Marsikdaj je do tega težko priti, premagati je treba veliko ovir in težav. A na koncu se vse poplača - če človek nikoli ne preneha verjeti vase in v svoj življenjski namen.
Skratka, v naslednjem mesecu ali največ dveh pričakujte, da me boste lahko brali tudi v širši obliki :). Moj prvenec je roman v obliki dnevniških zapisov. Napisala sem tudi že drugi roman, ki je nadaljevanje prvega. Upam, da bo objavljen tudi ta. Trenutno pa pišem že tretji roman, ki bo malo drugačen od prvih dveh. 
Tukaj pripenjam besedilo, ki na kratko predstavi vsebino knjige in ki bo na zadnji platnici.


Roman Zapiski nore sladostrastnice je dnevnik študentke književnosti, ki svoja razmišljanja o svetu in literaturi prepleta z mukami in srečo neizživete ljubezni. Pri tem pogosto zapade v patetiko, česar se zaveda tudi sama, a nekako ne more izstopiti iz tipično ženskega dojemanja ljubezni, v katerem je ljubljeni moški središče njenega vesolja. Ko je po mnogih preobratih že videti, da se bo njeno hrepenenje izpolnilo, se vse obrne v povsem drugo smer …

Saj res: v "Namigujoči pesmi" sem namignila, da je novica kar dvojna, kajne? Seveda, nisem še povedala, da bo poleg moje knjige izšla tudi knjiga mojega Petje. Ja, kar obe hkrati bodo izdali, eno za drugo :). Najprej bo izšla njegova, z malo zamika pa še moja. Njegovo sem tukaj, na svojem blogu že predstavila - lani, ko so jo njegovi sorodniki izdali v samozaložbi, kot darilo za rojstni dan. Tisto je bila res lepa gesta, a kaj, ko je 50 izvodov tako hitro pošlo. Zdaj pa jo bo - končno - izdala založba Primus in tu bo nova priložnost ... in tudi njegove sanje se bodo - tako kot moje - naposled zares uresničile. 
Tik pred izidom obeh knjig vas tukaj obvestim :).



Ni komentarjev:

Objavite komentar