ponedeljek, 30. december 2019

Novoletna "poslanica"




No, vem, da nisem noben predsednik ali kaj takega, pa si bom vseeno dovolila napisati eno novoletno poslanico ☺. Hkrati pa bo tale objava tudi kratko slovo od starega leta.
Vesela sem, da sem se na začetku leta, ki se izteka, odločila, da bom vodila evidenco prebranih knjig v letu. Tako bom vedela, koliko knjig mi povprečno uspe prebrati v enem letu. Tako sem si vse prebrane knjige letos pridno zapisovala in, kaj mislite, koliko se jih je nabralo? Točno trideset. V primerjavi z najbolj zagretimi in strastnimi bralci to najbrž ni veliko. A zame, ki: 1. ne berem ravno hitro (prej precej počasi); 2. mi pisanje pobere res veliko časa in potem ga ne ostane prav veliko za branje; 3. imam družino, ki se ji rada posvetim tako ali drugače, poleg tega ogromno knjig preberem tudi sinu; skratka, če potegnem črto, trideset prebranih knjig v letu zame ni slabo. Sploh ne. Še naprej bom vodila evidenco prebranih knjig, tudi v novem letu, to se mi zdi res super zadeva. Tako ima človek vedno pregled ne le nad številom prebranih knjig, ampak tudi nad tem, katere knjige je prebral. Vsaj zame, ki čez čas rada pozabim, kaj sem že prebrala in česa še ne, se mi zdi to koristno 😉.
V nedeljo sem doživela zelo prijetno presenečenje. Na messengerju sem opazila sporočilo neznane gospe, ki mi je napisala: "Joj, Sara, tvoja knjiga ... ❤❤❤" Najprej sem bila tako zmedena, da nisem vedela, katero knjigo ima gospa v mislih. Čisto mi je ušlo iz glave, da je zunaj šele ena, da je komaj ena izšla 😅 . V bistvu sem najprej pomislila na knjigo veganskih pričevanj, ki je že na Facebooku (skupina Knjiga o veganih in veganstvu), čeprav še ni izšla. Šele potem sem pomislila na svoj prvi roman Zapiski nore sladostrastnice, ki je izšel pred dobrim letom. In res se je izkazalo, da gospa misli to knjigo. Napisala je, da ji je bila zgodba zelo všeč in da se je počutila, kot bi brala svoje stare dnevnike. Ob branju si je menda naredila cel seznam literature (knjižna dela, ki jih omenjam v romanu), ki jo mora prebrati 😊. Izrazila je začudenje nad tem, da je moja knjiga še povsem neznana, nekako "neodkrita"; tudi na spletu se o njej bolj malo najde; medtem ko so nekatere knjige, ki imajo dobro reklamo, cel hit in uspešnice, pa sploh niso nič posebnega. "No, eno napako pa ima ta Sladostrastnica ..." je še napisala gospa. "Zahteva nadaljevanje!" 😍 Zagotovila sem ji, da nadaljevanje prihaja - drugi del naj bi izšel pozno spomladi. Obenem sem ji priporočila tudi knjigo svojega partnerja Petje Vrnitev. Pisma bivšega odvisnika, ki je z mojo povezana. Ta drobni dogodek me je zelo razveselil. Res sem vesela, ko dobim pozitiven feedback v zvezi s svojim pisanjem. To me neverjetno osreči. Najbrž zato, ker navsezadnje, na koncu vseh koncev, pišem za bralce. Gotovo sem začela pisati zaradi sebe, in tudi zdaj to počnem zaradi sebe, in vedno bom. Ampak če bi pisala samo zase in ne bi tega, kar pišem, nihče prebral, to ne bi bilo to. Sploh ne bi bilo. Ker navsezadnje pišem za druge, zato, da druge osrečim, razveselim, navdušim, navdihnem, jih pripravim k razmisleku in mogoče tudi pripomorem k (pozitivnim) spremembam v njihovem življenju. Je pa vsekakor res tisto, kar je rekla prijazna gospa: da so marsikdaj knjige, ki sploh niso slabe, nekako neodkrite, prezrte. Je pač tako, da če knjigo napiše neznan avtor, je lahko ta knjiga super dobra in neverjetna, pa je kljub temu ne bo (skoraj) nihče povohal. Nekdo, ki je znan in ga vsi poznajo, pa lahko napiše povsem povprečno knjigo, pa bo ta v trenutku uspešnica - ker jo je pač napisal ta in ta. Upajmo, da se bo tudi to nekoč spremenilo. Prav bi bilo, da se knjige presoja po njihovi vsebini, in ne po tem, kdo jih je napisal in koliko finančnih sredstev je porabil za njihovo promocijo.
Naj bo dovolj za zadnji dan v letu 2019. Vsem bralcem svojega bloga (in svojih knjig - upam 😉) želim nepozaben prehod v novo leto, v letu 2020 pa obilo zdravja, uspeha, osebnega zadovoljstva in notranje izpolnjenosti, ki pride takrat, ko človek počne tisto, kar ga veseli in kar je njegova strast. Veliko krasnih trenutkov v letu, ki prihaja, in nikoli ne pozabite, kaj je tisto najpomembnejše v življenju. Ostanimo na zvezi 😊.

Ni komentarjev:

Objavite komentar