nedelja, 8. maj 2022

Odlomki iz Zapiskov skulirane sladostrastnice - 1.

Sreda, 10. september 2014

Kako sem vesela, da sem prišla do knjige Modrost rojevanja. Povsem je spremenila moje poglede in v večini totalno zgrešena prepričanja o porodu in rojevanju. Ta knjiga me resnično opogumlja, mi prikazuje rojevanje iz povsem drugačnega zornega kota.

Nekateri odlomki so mi še posebej všeč …

Ženska v ozadju dvorane je pritegnila moj pogled zaradi izraza na obrazu, ki ga je imela, ko je poslušala zgodbo. Želela si je spregovoriti o izkušnji ob porodu svojega prvega otroka. Med prvo porodno dobo (ko se maternično ustje odpira) je sedela na postelji v moževem objemu. Na uho ji je zašepetal: »Čudovita si!« in bila je prepričana, da je čutila, kako se ob poslušanju teh besed njen maternični vrat odpira.

»Prosim, ponovi, kar si rekel,« ga je prosila.

Ponovil je besede in spet je čutila, kako se njeno maternično ustje odpira.

»Vem, da bosta mislila, da sem nora,« je rekla možu in babici, »ampak ali lahko to ponavljaš?«

Mož, ki se mu je pridružila babica, je kot lajna ponavljal te besede. Kmalu je bilo njeno maternično ustje popolnoma odprto in porodila je otroka.

Prepričana sem, da so bili vsi navzoči počaščeni, ko so slišali to čudovito zgodbo o možnostih, ki se odprejo, ko se ženska in moška energija učinkovito in usklajeno dopolnita. Pri zgodbah mi je najbolj všeč njihova moč, da nas poučijo o zmožnostih, o katerih brez njih ne bi nič vedeli. Kaj je lahko bolj osvobajajočega za bodočega očeta kot vednost, da lahko z ljubečimi besedami svoji partnerki ponudi moč in energijo, s katerima lahko postane njen porod bistveno lažji, celo tako zelo, da preide v ekstazo?

Drug primer očitne povezave med duhom in telesom je čas po rojstvu otroka, ko se posteljica loči od maternične stene. Zgodi se, da se maternica ne krči dovolj, da bi zaustavila krvavitev iz mesta, kjer je bila posteljica pritrjena. V takih primerih ponavadi uporabljajo zdravila ali zdravilne rastline, da bi vzpodbudili dodatno krčenje, kar bi zaustavilo krvavitev. Včasih so dovolj že besede. Večkrat se je zgodilo, da sem materi rekla, naj ustavi krvavitev, in je to tudi res storila. (Ina May Gaskin, Modrost rojevanja, str. 148–149)


Odlomek je iz knjige Zapiski skulirane sladostrastnice, ki je že na voljo v predprodaji: https://www.cajtng.net/.../sara-zupan-zapiski-skulirane.../

Vabljeni na FB stran Zapiski sladostrastnice: https://www.facebook.com/sladostrastnica


Ni komentarjev:

Objavite komentar