četrtek, 19. maj 2022

Odlomki iz Zapiskov skulirane sladostrastnice - 5.

Torek, 21. november 2017

In pri tem ugotavljam, da sem si mnogokrat sama zaprla vsa vrata, prepogosto sem si sama zaprla pot do uresničitve svojih sanj, preprosto zato, ker nisem dovolj verjela vase. Ker sem se na smrt bala lastne moči. Vedno, ko sem se premalo potrudila, je bilo to zato, ker sem se bala.

In to je rdeča nit mojega življenja. Moj temeljni problem, ki me spremlja od ranega otroštva. Strah. Enkrat v tej, drugič v drugi preobleki, skozi čas nenehno menjava oblike, a nikoli me povsem ne zapusti. Zadnje čase se mi dozdeva, da se še najbolj od vsega bojim same sebe. Bojim se lastne moči.

Nekaj bom morala storiti sama s sabo, če hočem res polno preživeti svoje življenje in izkoristiti vse danosti in vsaj nekatere od talentov, ki so mi bili položeni v zibelko. Tako kot se bojim same sebe, tako se tudi bojim, da bi zapravila svoje življenje, s tem ko nič ne ukrenem, ko se ne premaknem tja, kjer mi je mesto, ko se ne vzravnam in se ne pokažem, pokažem, kdo sem jaz.


Odlomek je iz nove knjige ZAPISKI SKULIRANE SLADOSTRASTNICE, ki je že izšla! Knjigo lahko naročite tukaj: https://www.cajtng.net/.../sara-zupan-zapiski-skulirane.../.

Ni komentarjev:

Objavite komentar