nedelja, 20. oktober 2013

Sejem Narava - zdravje

V petek smo se ga udeležili in bilo je super. Sicer smo bili utrujeni - kako tudi ne -, a vseeno je bilo lepo doživetje. Prvič smo lahko testirali svoje izdelke na enem takšnem večjem dogodku in lahko smo dobili vsaj približno predstavo o tem, kako trg in morebitni kupci vidijo naše izdelke, kaj si o njih mislijo in ali so jim všeč ali ne.
Cel dan - od devetih zjutraj do sedmih zvečer - smo bili tam in veliko ljudi je šlo mimo. Vsi moji polnjeni datlji, pripravljeni za degustacijo, so izginili, kakopak ;). Nekaterim so bili tako všeč, da so jih celo kupili, juhu! No, všeč so bili prav vsem, ki so jih poskusili. Moj bivši sošolec, ki se je tudi pojavil pri naši stojnici, je izjavil, da je "poskusil tisto moje" in da je "za popizdit dobro" in "da naj mu takoj dam en paketek" ;).
No, saj že na fotografijah ne izgledajo ravno slabo ...








"Avtorica" s svojimi datlji na stojnici, hehe ...
Moji datlji v družbi unikatne luči, ki jo je izdelal sodelavec Matej, mojster v izdelovanju unikatnih luči iz lesa.

Sodelavki Andreji je tantramat tako všeč, da jo je izkoristila za počitek. Cel dan biti na nogah res ni enostavno ... ;) Tantramat pa so podloge za jogo, ki jih izdeluje sodelavka Tjaša. Super so - komaj čakam, da mi eno naredi!!!


Takole pa je izgledala naša stojnica. Nagužvano, a vseeno efektivno.

Ja, to smo mi :).



Ni komentarjev:

Objavite komentar