sobota, 26. oktober 2013

Domača čokolada - tretjič :)

Danes sem tretjič naredila vegansko presno čokolado in tokrat mi je uspela najbolj - logično, vsakič je malo boljša ;). Za spremembo sem ji dodala suho pražena sezamova semena in pražene arašide. Naredila sem res veliko količino (da ne govorim o tem, kako vrtoglava bi bila njena cena, če bi jo prodajala ... :P), pa je že v istem dnevu izginila vsaj polovica te očitno božanske čokolade. Neverjetno, res. Spet sem naivno načrtovala: no, to zdajle pa bo za nekaj časa ... Ja, ja, kar sanjaj ... ;)
Postopek priprave je bil takle:



Najprej sem v ponvi na zelo majhnem ognju počasi raztopila kakavovo maslo (brez pregrevanja! Drugače zadeva ni več presna).


V drugi ponvi sem na suho popražila neoluščena sezamova semena.


Stopljenemu kakavovemu maslu sem dodala kakav v prahu (kar veliko ga je treba, da se masa dovolj zgosti), pražena sezamova semena, pražene arašide in malo vanilije v prahu. 


Sladkala sem z javorjevim sirupom in kokosovim sladkorjem. (Javorjevega sirupa sem porabila polovico stekleničke, pa še dobršno mero kokosovega sladkorja sem morala dodati, ker kar ni in ni hotelo biti dovolj sladko ...)


Tako je izgledala končna zmes, ko sem jo preložila v model.


In še v manjšem modelčku v obliki srčka.


Potem pa hop v zamrzovalnik in nekaj časa počakati. Ko se je dovolj strdila, sem jo preselila v hladilnik, še malo kasneje pa sem jo vzela ven in jo stresla iz modelov. Takšnele lepe čokoladice so nastale ...





Njamsi ... Za moj okus je bila sicer še vedno malce pregrenka (kljub tolikšni količini dodanih naravnih sladil!!), a drugi očitno niso bili tega mnenja, saj so jo zmazali kot za šalo. No ja ... tako vsaj vem, da je bila res dobra ;).



Ni komentarjev:

Objavite komentar