ponedeljek, 14. oktober 2013

Še nekaj izdelkov za degustacijo

Tako, degustacija je mimo in ... kaj naj rečem? Uspešna je bila :). Med ljudmi je bilo opaziti veliko zanimanja, opazila sem, da bi marsikdo tudi kaj kupil, če bi bilo že na voljo na policah trgovine.
Žal mi je le, da nisem naredila vsaj nekaj fotografij na samem prizorišču dogajanja. Vidi se, da sem bila leta brez fotoaparata ... Sem pa vsaj slaščice in kruh poslikala, preden sem jih nesla tja. Tukaj so še fotografije, ki sem jih posnela v soboto:


Pirin kruh z bučnimi semeni.




Veganska halva v modelčkih.


In halva na krožniku.






Veganski kokosovi mafini in medvedek iz istega testa.


Pirini žepki v družbi kokosovih mafinov.


No, nekaj stvari sem naredila ;). Moram reči, brez lažne skromnosti, da so udeleženci degustacije moje izdelke pokušali z velikim zanimanjem in izrekli nemalo pohval. Precej sem morala razlagati, kakšne so sestavine posameznih slaščic, čeprav je bilo vse napisano na priloženih listkih, a kljub temu mi je bilo to v veselje, ker rada razlagam ljudem o zdravi hrani in zdravih slaščicah ter o svojem dobrem počutju, povezanem z uživanjem zdrave hrane :).
V petek gremo na sejem Narava - zdravje, ki se bo odvijal na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Tam se bomo promovirali, da bo joj. Tudi nekaj mojih slaščic bo razstavljenih in seveda upam, da ujamem na trnek čim več potencialnih strank. Vaba bo dovolj okusna in privlačna, po moje ;). 


Ni komentarjev:

Objavite komentar