petek, 11. oktober 2013

Jutri prva degustacija

V teh dneh se pridno pripravljam na svojo prvo degustacijo. Ta se bo zgodila jutri ob 14. uri v Lisini štacuni v Pivki. Tam bom predstavila nekaj svojih izdelkov, obiskovalci bodo lahko degustirali in lahko bodo dobili celo letak z mojimi kontaktnimi podatki - če jim bodo moje dobrote tako všeč, da jih bodo hoteli pod nujno okušati tudi v prihodnje :).
Včeraj in danes sem pripravila veganske pirine žepke, presne energijske ploščice in presne kroglice. Danes zvečer in jutri zjutraj pa me čaka še nekaj dela ... nameravam namreč pripraviti še ene od veganskih mafinov in seveda pirin kruh.




Pirini žepki - piškoti številka ena pri nas doma.



Presne energijske ploščice iz datljev, rozin, indijskih oreščkov, mandljev, kakava v prahu, mesquita v prahu in ingverja v prahu.







In presne kroglice iz podobnih sestavin.

Škoda, da ne morem jutri na degustacijo nesti tudi tegale ...



Tehle slastnih veganskih presnih čokolatinov sem namreč naredila bolj malo in so skoraj takoj vsi izginili v zdravih sladkarij lačne trebuščke. Tolažim se s tem, da bi se tako ali tako verjetno začeli topiti, če bi bili predolgo ločeni od hladilnika ;). Bili so pa res dobri. Naredila sem jih iz kakavovega masla, kakava v prahu in agavinega sirupa, dodala pa sem še nekaj mletih lešnikov. Vse sestavine presne in ekološke. Stopljeno maso sem zlila v modelčke za ledene kocke in jih za nekaj časa dala v zamrzovalnik. Nastala je tale dobrota in zdaj lahko rečem, da končno zares znam narediti domačo vegansko presno čokolado. A naslednjič bo seveda še boljša :).
Ko se spet oglasim na blogu, bom "postregla" še s fotografijami dobrot, ki bodo jutri "nastopile" na degustaciji, a morajo šele nastati, ter seveda s fotografijami jutrišnjega dogodka v Lisini štacuni. Držite pesti ali, še bolje: pridite ;). 
   


Ni komentarjev:

Objavite komentar