petek, 27. december 2013

PVSP zabava in kaj smo jedli

Tako, pa se je končala ... ena najlepših zgodb in ena najbolj koristnih in bogatih izkušenj v mojem življenju. Operacija "Podjetno v svet podjetništva". Težko bi se kje naučila toliko, kot sem se tukaj. In le težko bi kje pridobila toliko samozavesti in toliko zaupanja v svojo poslovno idejo, kot se je to zgodilo tekom tega projekta, ki nas je vse izpilil v povsem nove ljudi. Vsaj jaz tako mislim. A prepričana sem, da bi se tudi ostali vsaj delno strinjali z mano.
V petek, 20. decembra smo končali z delom in na ta dan smo tudi organizirali zaključno zabavo. Naročili smo pice, štiri punce smo nekaj spekle/skuhale/pripravile (kar je presno, ne spada niti med kuhano niti med pečeno), nakupili smo pijačo ... in povabili naše ljube mentorice ter ostale zaposlene na RRA, da se nam pridružijo na zabavi. Mentorice so prišle, nekaj zaposlenih tudi, prišel pa je celo direktor, kar je najpomembneje ;). Presenetili smo jih z "Zlatim poročilom" - priredbo tedenskega poročila, ki smo ga morali tekom naše zaposlitve oddajati vsak ponedeljek. To Zlato poročilo je bilo polno neumnosti, nedela, lenarjenja in pijančevanja. Marsikaj novega so izvedeli o nas in o našem "delu" ... Seveda pa je bil vse skupaj le hec :). Zlato poročilo sem v glavnem napisala jaz, pomagali pa sta mi sodelavki Tina in Jana.
Takole je izgledalo prizorišče naše zabave v pivški Hiši kulture, ko so še potekale priprave in smo čakali na pice ...


 

 

 
 
Moji "prispevki" za tole pogostitev pa so bili v obliki polnjenih datljev ...


 

 
 
... in veganske halve, ki sem jo tokrat prvič oblila s čokoladnim prelivom in posula s kokosom.
 
 
 

 

 
 
To sploh ni bila slaba zamisel, ker je tako halva dobila tisto piko na i, ki ji je prej manjkala. Sicer je bila že prej res dobra in prav vsem, ki so jo poskusili, všečna, a s tem čokoladnim prelivom in kokosovim posipom je postala popolna. Čokoladni preliv je bil seveda tako kot vse ostalo iz najboljših sestavin: kokosova maščoba, pravi kakav in javorjev sirup.
Prav lepo smo se pogostili in se seveda zmenili, da se bomo še naprej srečevali - vsaj enkrat na mesec. Napol že pričakujem, da bom morala kdaj na kakšno takšno srečanje prinesti halvo ;).

Ni komentarjev:

Objavite komentar