ponedeljek, 9. december 2013

Torte!!!

Za mano je vikend, zaznamovan s tortami - no, z dvema tortama, če smo natančni - in z obletnicami - no, z dvema obletnicama, seveda :). V soboto sta moja starša praznovala obletnico poroke, v nedeljo pa midva s Petjo obletnico zveze ali "hoje" po domače ;). Spet dobri "izgovori" za ustvarjanje v kuhinji ... V soboto sem v štirih urah naredila kar dve torti; delala sem obe hkrati, malo to, malo ono :).
Najprej sem se lotila veganske sacherjeve torte in medtem, ko se je biskvit pekel (najprej prva, nato še druga plast), sem pripravljala vse za presno torto. In kaj je nastalo na koncu, po štirih urah intenzivnega ustvarjanja?


 
Presna torta z nasmehom :) - še v modelu.
 

 
Voila: presna čokoladno-"skutna" torta.
 

 


Torta je imela tri plasti: kakavovo podlago, "skutni" nadev iz indijskih oreščkov in čokoladni preliv. Okrašena je bila z indijskimi oreščki in nekaj orehi. Slastna energijska bomba. :)
Poleg presne pa je nastala še sacherjeva torta, ki se (vsaj po mojem mnenju) sicer ne more kosati s presno, niti po okusnosti niti po "zdravosti", a vseeno - tudi ta ni slaba :).
 
 
 

  
 
Preveč dobrega naenkrat tudi ni dobro, kar sem včeraj spet preizkusila na lastni koži ... Preveč torte sem pojedla. Sladostrastnica požrešnica, kaj hočem. ;)

2 komentarja: