četrtek, 23. januar 2014

Degustacije, degustacije ...

Tako, degustacija pred trgovino Komarček v Postojni je za mano ... Kaj sem pripravila za to priložnost? Uf, marsikaj, včeraj sem delala praktično cel dan, pa še danes zjutraj malo. Sladostrastnica je bila torej spet bizi ;).
Preden sem jo mahnila v Komarčka, sem se ustavila še v Zdravstvenem domu, kjer sem gospe, ki vodi barček v pritličju, prav tako obljubila nekaj vzorcev svojih izdelkov. Ker obstaja možnost, da bi tam prodajala tudi določene tortice, sem ji za pokušino nesla kos svoje torte "Prosene sanje s čokolado". Bila je navdušena nad njo. 
Prosena torta je bila tokrat lepša kot prvič in drugič, ko sem jo naredila, ker sem jo tokrat delala v okroglem modelu, tako da je bila končno pravilne okrogle oblike :). Pa tudi strdila se je prav lepo in bila je res okusna.


 

 

 

 
 
Kaj pa ostale dobrote? No, za degustacijo v Komarčku sem pripravila naslednje:
 
 
 
Slani krekerčki s himalajsko soljo in semeni.
 

 
"Beli" čokolatini (no, ne čisto beli - malce preveč rjavi zaradi kokosovega sladkorja) ... 
 

 
... in temni.
 

 
Čokoladni srčki ...
 

 
... ideja za Valentinovo darilo?
 

 
Pa še presne kroglice, povaljane v kakavu.
 

 
Sladko-slani mix.
 
 
Na prizorišču pa je izgledalo takole:
 

 

 

 
 
Ljudje so se kar pogosto ustavljali pri moji "stojnici" in izražali precej velik interes za moje izdelke. Zato, brez skrbi: kmalu jih bo mogoče naročiti in kupiti in bralci tega bloga boste med prvimi, ki boste o tem obveščeni! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar