torek, 28. januar 2014

Domači muesli

Včeraj sem prvič sama naredila muesli - mešanico žitnih kosmičev. Nič posebnega, vem, ampak vseeno jih je bilo do zdaj lažje kupiti :). Potem sem si pa rekla, zakaj jih ne bi sama naredila, veliko ceneje bo, pa tudi bolj zdravo, konec koncev je v kupljenih kosmičih ponavadi veliko preveč sladkorja - celo v tistih, ki so bio. Poleg tega lahko domače kosmiče zmešaš čisto po svojih željah. In tako sem naredila eno fino mešanico, ki je že preizkušena (danes zjutraj, Petja za zajtrk :)) in je baje zelo dobra. Naredila sem res veliko količino tega mueslija, tako da bo zdaj kar nekaj časa mir :).
 

 

 

 

 
 
Sestavine, ki sem jih uporabila, so naslednje:
 
- 500 g ovsenih kosmičev,
- 500 g rženih kosmičev,
- 300 g rozin,
- 100 g kokosovega čipsa,
- pol žličke cimeta,
- malo vanilije v prahu.
 
Po želji bi seveda lahko dodala še na koščke narezano suho sadje, mandlje, pražene lešnike ... Kakorkoli, iz take količine sestavin nastane res zelo veliko mueslija, zato je v primeru, če tega ne pojeste veliko, morda bolje narediti manjšo količino.
Bio kosmiče sem kupila v Lisini štacuni v Pivki in že ko sem jih odprla, mi je bilo jasno, da so veliko bolj sveži od tistih, ki se jih kupi v drugih trgovinah - zelo so namreč dišali ;).
Tako pripravljen muesli se seveda lahko tudi malo posladka s kakšnim zdravim sladilom, recimo kokosovim sladkorjem, ni pa nujno, saj že rozine (in suho sadje, če ga dodamo) poskrbijo za nekaj sladkega okusa.
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar