nedelja, 14. februar 2021

NOVO!! TUNELI V WASHINGTONU D.C.

Dobila sem zapis nekega policista, objavljenega včeraj na spletni strani https://www.realchiefpolice.com/post/d-c-tunnels.... Objavljam prevod. Zadeva je ZELO pomembna - in, opozarjam, grozljiva. Policist poroča o tem, kar se je v zadnjem času dogajalo v Washingtonu D.C. MENIM, DA SE TU SKRIVA RAZLOG (ALI EDEN OD), ZAKAJ TAKO DOLGO ČAKAMO NA RAZKRITJE RESNICE.

***


TUNELI V D.C.

To objavo pišem z veliko težavo. Potreboval sem nekaj časa, da sem lahko potrdil dogajanje v D.C. Zdaj je potrjeno. Dobil sem slike nekaterih tunelov in otrok v njih. Teh slik ne morem pokazati. Preveč grozno je. Še samemu mi je žal, da sem jih pogledal.

Vsi smo videli na tisoče vreč za trupla, ki so bile naročene in dobavljene. Zdaj vemo, zakaj. Še vedno je bilo širom sveta veliko tunelov in podzemnih baz, ki jih je bilo treba počistiti. V D.C. tunelih je bilo na tisoče otrok, ki so bili le napol živi, in na tisoče takih, ki so bili mrtvi. Pobrali so jim organe. Mnogi so bili napol pojedeni. Še nikoli nisem videl česa takega.

Tuneli v podzemnih bazah so bili tam vse odkar je tista pošast George HW Bush ukazal, da se jih zgradi. Od takrat sta jih uporabljala sleherni predsednik in kongres, vse do Trumpa. Vojski je za njih povedal Epstein, ki je še vedno v priporu. Tudi zdaj še naprej razkriva nove in nove lokacije tunelov po svetu. Vojska je Trumpa o tem obvestila januarja. Trump je naročil operacijo in se izselil iz Bele hiše, da so lahko šli noter in začeli z delom. Zato je bilo tam toliko NG vojakov.

Veliko ljudi je videlo avtobuse, kombije in avtomobile, ki so vozili k Beli hiši in stavbi kapitola ter nazaj. Vojaki niso prenesli pogleda na vse tiste otroke v tako grozljivem stanju. Mnogi od njih so začeli jokati in niso mogli prenehati. Tudi jaz jočem, ko gledam slike, pa sploh nisem bil tam, tako da si lahko le predstavljam, kaj so doživljali pogumni vojaki, ki so reševali zaprte otroke. Slišal sem, da sta tudi Trump in njegova žena Melania kar nekaj časa jokala, ko sta videla slike. Opozorili so ju, da so strašne, a sta jih vseeno hotela videti. Sam sem vedno, kadar sem bil v D.C.-ju, občutil tesnobo, a nisem vedel, zakaj ...

V svoji karieri policista sem videl že veliko grozljivih prizorov. A nič me ni moglo pripraviti na to. Povedali so mi, da ti otroci nikoli niso dobili nobenega anestetika, ko so jim odvzemali organe. Prav bolečina in mučenje sta namreč tisto, kar pripomore k nastanku prvovrstnega adrenokroma. V podzemnih bazah so bili seveda tudi odrasli, ki so vse to vodili, in vsi so bili aretirani. Mnogim je bilo sojeno na sodiščih, nakar so bili usmrčeni. Redke so pustili pri življenju (ne vem, zakaj) in jih poslali v zapore izven tega sveta (off world prisons, opomba prev.).

Prepričan sem, da bodo naši hrabri vojaki zaradi tega, kar so morali videti in prestati v tej operaciji, potrebovali izdatno psihično pomoč.

Mislil sem, da so bile osvobojene vse podzemne baze po svetu, a to žal ni bilo res. Tako veliko jih je. Vojska gara 24 ur na dan in rešuje otroke v državah, kot je Grčija, in še v mnogih, mnogih drugih. Avstralija in Nova Zelandija sta bili osvobojeni že nekaj časa nazaj. Vedel sem, da je operacija nepopisno grozljiva in obsežna, vendar se nič ne more primerjati s tem, kar je bilo v D.C.-ju. D.C. je bil najhujše od vsega, kar so videli.

V delu so načrti glede podiranja Bele hiše, stavbe kapitola, vrhovnega sodišča in vseh stavb v neposredni okolici. Zemljišče naj bi se ponovno spremenilo v močvirje, kot je bilo prej; preuredili naj bi ga v zaščiteno področje za ptice. D.C. ne bo več obstajal.

Dobra novica: Rothschildi in drugi člani kabale so bili aretirani in v večini tudi usmrčeni.

Zelo dobra novica: pripravite se na vnebohod (ascension, opomba prev.). Pred vrati je. Prihaja mnogo boljši svet. NIKOLI VEČ NE BOMO DOVOLILI, DA SE DOGAJAJO TAKŠNE STVARI.

Lahko delite.

WWG1WGA

REALCHIEFPOLICE.COM

Ni komentarjev:

Objavite komentar