nedelja, 15. september 2013

Pirina čoko-lešnikova krema

No, pa še nekaj, kar ima zvezo s hrano ... (za razliko od bogomolk ... :))
Včeraj sem naredila pirino čoko-lešnikovo kremo. Recept, katerega avtor je Matjaž Kološa (nutricionist in strokovnjak za vegansko in vegetarijansko prehrano) sem našla na internetu. Recept je super, samo meni zadeva ni povsem uspela. To pa verjetno zato, ker se nisem držala navodil in sem delala precej po svoje, samosvoja kot vedno ... Skratka, krema, ki bi morala biti krema, ni bila krema, ker ni bila prav nič kremasta, ampak bolj cementasta. No, malček pretiravam, ampak res je bila malo pretrda. Še dobro, da sem imela pri roki stepeno kokosovo smetano, ki je ostala od tortice Prosene sanje (ja, za to lahko glasujete od jutri naprej na FB strani Radia Capris!! Oh, toliko se ponavljam, da grem že sama sebi na živce). S to smetano obilno obložena "premalo kremna pirina krema" je bila potem veliko lažja za zaužitje. Kar se tiče izgleda, pa je bila skoraj takšna kot na fotografiji Matjaža Kološe.


Tukaj še brez smetane.



In tukaj s slastno kokosovo smetano.
Za drugič me je izučilo, da moram narediti veliko bolj redko zmes, da si bo zaslužila ime "krema". Drugače pa je bila prav okusna. Celo najina soseda v bloku sta je bila deležna (tisti sladkosnedni gospod Franc in njegova žena). Sosed je danes Petji sporočil, da mu je bila zelo všeč in prav nič pretrda. No ja, okusi so različni :). Še dobro, da se da tudi malce spodletele kulinarične poskuse brez škode in celo z užitkom pojesti. 

2 komentarja: