petek, 13. september 2013

Super tortica za nagradno igro

No, pa sem ... sodelovala v nagradni igri Radia Capris.
Od 4. do 14. septembra pri omenjenem radiu poteka nagradna igra "Z domačo sladico po novo pečico". Zmagovalec oz. avtor najboljše fotografije (in seveda tudi najboljše sladice) bo nagrajen z novo pečico.
Za to priložnost sem si izmislila nekaj povsem novega. Kar nekaj dni je v moji glavi zorel načrt za posebno tortico, ki ne bo samo veganska, ampak tudi brezglutenska. Zelo zdrava, a tudi zelo okusna in nasitna. Naredila sem si načrt in v nekaj dneh (zaradi kompleksnejšega načina priprave sem morala korake razdeliti na vsaj dva dneva) naredila tortico, ki sem jo pomenovala Prosene sanje s čokolado. V končni fazi je izgledala takole:










Tortica, katere glavna sestavina je prosena kaša, je šla po gobe v nezaslišano kratkem času. Pet jedcev jo je zmazalo, kot bi mignil. Splošna ocena? Plus 5 :). Torta resda ni bila ravno kompaktna in je precej razpadala, ko sem jo narezala na kose, a okus je vse to odtehtal. Strinjali smo se, da bi bila, če bi bilo proseno "testo" bolj trdo, torta veliko manj sočna. Tako pa je bila ravno pravšnja.
Torej, če na hitro povzamem glavne sestavine tega mojega kulinaričnega izuma: prosena kaša, mleti orehi, kanček sojinega mleka, sladkor mascavo (minimalna količina), cimet, vanilija, jabolka, temna čokolada in kokosova smetana. Tortica, nasitna do te mere, da jo imaš lahko za samostojen obrok, pri čemer se je naješ do sitega in nimaš pri tem niti kančka slabe vesti. Da ne govorimo o tem, kako zdrava je prosena kaša ... ta bo naslednja na tapeti mojih jedi tedna :).
Tako, zdaj pa glasovat na Facebook stran Radia Capris! Tam bodo med 16. in 20. septembrom objavljene vse prispele fotografije. Tista, ki bo prejela največ všečkov, bo šla v finale.

Ni komentarjev:

Objavite komentar