nedelja, 8. september 2013

Ponesrečena čokolada v posrečenem kolaču

V četrtek sem se vsa navdušena lotila priprave domače veganske čokolade. Ni mi uspela in to me je tako potrlo, da ne vem, koliko časa bo moralo preteči, da bom spet poskusila. Zaenkrat ne bom. Bila je premastna in pregrenka. Nadvse čuden recept. Lahko bi me že izučilo, da se ne splača preveč strogo držati receptov, ker je ponavadi rezultat mnogo boljši, če človek dela preprosto po svojem občutku. A pri tej čokoladi se nekako nisem mogla držati zgolj svojega občutka, ker je nisem še nikoli prej delala in sem potrebovala vsaj okvirna navodila. No, zdaj vsaj vem za drugič; vem, česa je v tem receptu veliko preveč in česa premalo.
Sicer pa ni panike, tudi tista ponesrečena čokolada je šla srečno v uporabo - beri zaužitje :). Danes sem spekla veganski kolač z domačo čokolado - voila. Vso tisto nesrečno "čokolado" (ja, čokolada kar mora biti v narekovajih v tem primeru) sem zamešala v rahlo testo za kolač. Rezultat je bil prav dober - okusen, rahel kolač z zelo hrustljavo skorjico in zelo čokoladnim okusom.

 Kolač je bil seveda iz pirine moke in z mascavo sladkorjem.








Še dobro, da se da tudi ponesrečene poskuse tako ali drugače posrečeno uporabiti ...
In še dobro, da rada na veliko eksperimentiram ;).

1 komentar:

  1. Ohhh ...
    Bilo je res izvrstno!
    Sara, moja zaročenka, zna res
    Tako dobro peči veganska peciva, da
    Obstaja (imaginarna) možnost, da
    Jaz nekega dne "eksplodiram" od vsega dobrega!


















    OdgovoriIzbriši