petek, 15. marec 2019

Posnetek na YouTubu

Pred nekaj več kot dvema tednoma smo s Studiom Proteus ali, po domače, postojnsko televizijo, posneli prispevek o meni, moji knjigi in mojem ustvarjanju. Zdaj je ta prispevek na voljo na YouTubu. Predvajali so ga tudi na lokalni televiziji, na programu TV Studio Proteus. Torej, vsi, ki bi me radi ne le brali, ampak tudi videli in slišali - kar hop na link: https://www.youtube.com/watch?v=aYpvtRXLNgk&feature=share&fbclid=IwAR0givDP44qGl06-ApfFZo0DCUAjLaxmKwd25i_MFxmcK-Bpk2ppMwAAAK0
Prispevek smo snemali v postojnski knjižnici, bil je prav prijeten pogovor o mojih najljubših temah in stvareh v življenju :).
Enak pogovor o njegovi knjigi in ustvarjanju so posneli tudi s Petjo, mojim partnerjem. V kratkem bo na YouTubu na ogled tudi ta.


Rezultat iskanja slik za tv studio proteus

Ni komentarjev:

Objavite komentar