ponedeljek, 25. januar 2021

PRIČEVANJA ŽRTEV IN OČIVIDCEV SATANISTIČNIH RITUALOV ŽRTVOVANJA OTROK, 4. del

FIONA BARNETT (Avstralija)

Bila je žrtev trgovanja CIE z otroki, luciferijanskih ritualnih zlorab in projekta MK-Ultra, programa CIE za nadzor uma in ilegalne eksperimente na ljudeh. Trgovanje z otroki deluje kot enotna svetovna operacija, ki jo koordinira CIA v sodelovanju z britanskimi in avstralskimi obveščevalnimi službami. Našla sem posnetek, v katerem Barnettova obišče nekakšno dvorano, kjer je nekoč, kot otrok, prisostvovala satanističnemu ritualu žrtvovanja otrok in nosečnice. Opisuje, kaj se je dogajalo. V dvorani je bil oder in vse skupaj je potekalo kot neke vrste gledališka predstava, v resnici pa je bilo še najbolj podobno črni maši, tradicionalni, starodobni črni maši, na kakršni temelji tudi katoliška maša. “V katoliški maši ni popolnoma ničesar krščanskega,” pove Barnettova. “Izšla je iz črne maše.”

Najprej so na oder privlekli golo žensko v visoki nosečnosti; strahovito je kričala. Bila je pri polni zavesti; ni bila niti hipnotizirana niti drogirana. Ta ženska je bila “breeder” - imeli so jo samo za razplod. Potem ko so opravili nekakšno obredno zaklinjanje na čast bogu Molochu ali Satanu, je eden od njih, ki je imel v roki velik nož, pristopil k nosečnici. Zasadil ji ga je tik pod vratom in jo razparal vse do medenice. Kri je eksplodirala, bila je vsepovsod. Vzeli so dojenčka in zbrali njegovo kri v posodo. Nato so ga razkosali in dali kose na zlat pladenj. Takrat so bili na odru tudi že otroci, več otrok, starih osem, devet ali deset let. Samo stali so in strmeli predse; bili so hipnotizirani ali drogirani. Stali so v ravni vrsti na odru, vsi so bili zelo lepi. Moški z mečem je šel mimo njih in jim po vrsti sekal glave. Otroci so padali po tleh, glave so se kotalile, kri je bila povsod. “Tukaj na tleh bi morale biti kakšne sledi,” govori Barnettova, ko se sprehaja po odru in preučuje tla. “Sledovi krvi, DNK. Povsod je bila kri.”

Razlog, zakaj noseča ženska ni bila omamljena, pove Barnettova, je v tem, da je tako skozi njeno telo stekla maksimalna doza adrenalina. Tega pa oni potrebujejo; zasvojeni so z njim. Poleg tega jih ti rituali spolno vzburjajo.

Na koncu, pove, je stala nekje pod odrom, na tleh so še vedno ležale odsekane otroške glave. Prišel je neki moški, znan politik in eden od satanistov, ki so sodelovali v ritualu. Približal se je, pobral eno od otroških glav - imela je lepe temne lase -, in jo potisnil deklici Barnettovi v obraz. S skrajnim gnusom pove, da jo je prisilil, da je ugriznila vanjo.  

Naletela sem tudi na članek o povezavi Fione Barnett z Antonyjem Kidmanom, očetom znane igralke Nicole Kidman. Članek je bil objavljen 14. maja 2017 na spletni strani Gumshoe News in omenja nenadno Kidmanovo smrt, ki ga je doletela 12. septembra 2014 v Singapurju, kamor je pobegnil potem, ko je bil obtožen spolnih zlorab in umorov otrok v elitnem pedofilskem krogu v Sydneyu. Le malo pred tem je Fiona Barnett na policiji in na Child Abuse Royal Commision (Kraljeva komisija za zlorabe otrok) prijavila, da jo je Antony Kidman v otroštvu psihično in spolno nadlegoval. Ko je Komisija začela s preiskavo, je Kidman, sicer ugledni klinični psiholog, nenadoma pustil svojo 43-letno kariero na sydneyski Univerzi za tehnologijo in v bolnišnici Royal North Shore Hospital ter odletel v Singapur, kjer je kmalu zatem umrl. Njegova družina dogodka ni želela komentirati in singapurska policija je začela preiskovati njegovo - kot so jo označili - nenaravno smrt.

Fiona Barnett je pričala: “Antony Kidman, ki me je v otroštvu spolno zlorabljal, je umrl kmalu zatem, ko sem formalno prijavila, da je posiljeval, mučil in moril otroke v ekskluzivnem sydneyskem pedofilskem krogu. Kot otroška žrtev pranja možganov mislim, da je bil žrtvovan, ker mu ni uspelo, da bi me ustrezno programiral. Njegova odgovornost je bila namreč poskrbeti, da ne bom nikoli razkrila aktivnosti pedofilskega kroga, ki sem jim prisostvovala kot otrok. Ni mu uspelo.

Vem, da je zunaj še veliko drugih žrtev Kidmanovih zločinov in te mogoče niso niti približno tako daleč na poti ozdravljenja kot sem sama. Novice o njegovi smrti bi lahko imele resne posledice za te žrtve. Storilčeva smrt lahko izzove celo samomorilne misli.

V svoji prijavi na Komisijo sem opisala tudi dva incidenta, ko me je Kidman grozljivo napadel. To je bila nepopisna fizična in spolna zloraba. A obstajajo še hujši zločini nad otroki, ki jih je zagrešil Kidman kot član elitnega sydneyskega pedofilskega kroga, in ki sem jim tudi sama prisostvovala. Te pritožbe sem podala na International Common Law Court of Justice (ICLCJ) v Bruslju.

Pozivam druge žrtve, naj se mi pridružijo v tem boju. Dajmo skupaj glas vsem tistim, ki jih ni več med nami.”   

Mednarodno sodišče ICLCJ je obtožbe Barnettove vključilo v svojo preiskavo globalnega elitnega kulta žrtvovanja otrok devetega kroga (“Ninth Circle child sacrifice Cult”). O aktivnostih tega kulta, ki je razširjen po vsem svetu in vključuje kriminalna dejanja nad otroki v obeh Amerikah, na Nizozemskem in v Veliki Britaniji, je pričalo več kot šestdeset očividcev.

Deveti krog naj bi med drugim prirejal tudi dobro organizirane in skrajno tajne lovske zabave z lovom na ljudi, ki vključujejo pedofilijo. V te namene naj bi se uporabljali gozdovi v zasebni lasti v ZDA, Kanadi, Franciji in na Nizozemskem. Izkazalo se je, da so bili otroci in najstniki pridobljeni s strani kriminalnega sindikata za droge “Octopus”, ki naj bi bil povezan z Vatikanom. Ugrabljeni otroci in najstniki naj bi bili slečeni do golega in posiljeni, nakar so jih lovili in na koncu ubili.

Barnettova je bila od tretjega leta starosti del ogromne avstralske pedofilske mreže, v kateri so trgovali z otroki, jih prodajali za seks, lovili za šport in morili, vse od tretjega leta starosti naprej. Takole opisuje eno od teh lovskih zabav: “Pozno popoldne 28. oktobra 1975 so me odpeljali na zabavo za moj šesti rojstni dan v deževnem gozdu Kiama. Zadrogirali so me, zaspala sem. Ko sem se zbudila, je bila trda tema. Ležala sem gola z obrazom navzgor in razkrečena na mizi za piknik, z zvezanimi rokami in nogami. Storilci so se izmenično plazili k meni. Prišla je velika skupina moških s tovornjaki, imeli so puške in krdelo sestradanih dobermanov.

Rekli so mi, da sem odgovorna za skupino golih otrok, ki so se stiskali skupaj v bližini. Morala sem steči in jih skriti. Vsak otrok, ki mi ga ne bo uspelo skriti, so mi povedali, bo ubit in požrli ga bodo psi. Nekaj so narisali na moj hrbet in prsi, potem so nas spustili. Hitro sem potiskala otroke pred sabo navzgor po prvem strmem hribu. Bilo je nekje pri drugem ali tretjem hribu, ko nas je lovska zabava dosegla. Začeli so pokati streli in otroci okrog mene so začeli padati po tleh. Izgubila sem vsako upanje, da bi jih rešila, zato sem zbežala, da bi rešila vsaj svoje življenje.”

Deveti krog satanističnega kulta žrtvovanja otrok je z lahkoto skrival zločine svojih elitnih članov. Bili so namreč dobro strenirani s strani Hitlerjevih ekspertov za pranje možganov iz nacistične Nemčije.

Nacist je bil tudi dedek Fione Barnett. Imel je pedofilsko mrežo, katere člana naj bi bila tudi klinični psiholog Antony Kidman in John W. Gittinger, ki sta razvila test, zelo popularen med profesionalnimi psihiatri, znan kot “Personality Assessment System” (Sistem ocenjevanja osebnosti). V časopisu Independent Australia News je Barnettova izjavila, da jo je Gittinger kot majhno deklico zlorabil in posilil. V drugem članku istega časopisa je pisalo, da je njeno dramatično pričevanje na Komisiji člane spravilo v jok.

Kot svoje storilce je imenovala še svojega dedka, Kidmana, dva nekdanja avstralska ministra, generalnega guvernerja parlamenta in državnega policijskega komisarja. Enako kot pedofilski krogi na Nizozemskem, v Evropi, Kanadi in ZDA naj bi tudi avstralska pedofilska mreža vključevala policiste, psihiatre, biokemike, psihologe, igralce, pisatelje, politike, predavatelje na univerzah in zdravnike.

Fiona Barnett je zaključila: “Komisija je bila v procesu preiskovanja moje prijave, ko se je izkazalo, da je Kidman zapustil državo. Minil je le en mesec, odkar sem podala prijavo, ko je bil že mrtev. To me sploh ne preseneča. Samo v zadnjem tednu sta dve osebi napovedali njegovo skorajšnje uničenje.”

Avtor zapisa v zaključku poudari, da je članek posvečen žrtvam vatikanskega in mafijskega globalnega elitnega Devetega kroga satanističnega kulta žrtvovanja otrok in v spomin več kot 50.800 pogrešanih otrok, od katerih so nekateri pokopani v štiriintridesetih, večinoma v lasti Cerkve neoznačenih množičnih grobiščih (izkopavanja so bila zavrnjena) po celi Kanadi, na Irskem in v Španiji. Storilci nepredstavljivih zločinov nad otroki še naprej svobodno živijo, ne da bi jim bilo treba prevzeti odgovornost za grozote, ki so jih počeli in jih počnejo. “Molimo za te nedolžne žrtve in tudi zase, ker dovolimo, da se ta holokavst nad otroki s strani naših voditeljev nadaljuje,” zaključuje avtor članka.  

Zanimivo je (ali pa tudi ne!), da je poleg pričevanj Barnettove in člankov o njej na spletu tudi precej zadetkov na razne objave, ki govorijo proti njej in spodbijajo njene trditve, češ da laže, da to, o čemer govori, ni res, da je neuravnovešena in podobno.  

Fiona Barnett - VIP Satanic Ritual in Bathurst 1985:

https://www.youtube.com/watch?v=73Ytkojb-So

Nicole Kidman’s Father Silenced by Ninth Circle Satanic Cult:

https://gumshoenews.com/2017/05/14/nicole-kidmans-father-silenced-by-ninth-circle-satanic-cult/


Ni komentarjev:

Objavite komentar