torek, 5. januar 2021

Včeraj sem v messenger dobila video, ob katerem je naslednje besedilo: "V Frankfurtu v Nemčiji se policija z zdravniki vozi naokrog in opozarja ljudi, da ne prejemajo cepiva, ker gre za načrtno depopulacijo človeštva s strani Bill Gatesove agende..." In potem posnetek, na katerem se vidi policijski avto, ki se počasi pelje po ulici, po zvočniku pa se razlega govorjenje v nemščini o tem, kar piše v spremnem besedilu.

Skoraj mi je čeljust padla na tla. Vau, kaj se dogaja v Nemčiji! Kaj pa tukaj? Kaj je s tole našo prelepo, a tako zahojeno deželico? Zakaj imamo v Sloveniji najbolj stroge ukrepe? Zakaj smo vsi, ki se trudimo videti onkraj začrtanih okvirjev in skreniti dol z utirjene poti, ožigosani za "teoretike zarote"? Kaj pa, ko se bo izkazalo, da so vse "teorije zarote" resnica?? Kaj bo pa potem?? V Avstriji se to že kaže, in gotovo še marsikje, le da mi tega seveda ne bomo izvedeli, ker so naši lažnivi mediji tiho kot riti. Imajo preveč dela z lajnanjem ene in iste lajne in fanatičnim naštevanjem lažnih številk. Kaj se bo zgodilo, ko bodo vsi navdušeni maskarji, testiranci, cepilci in zaljubljenci v covid prisiljeni spoznati, da so t. i. teorije zarote že ves čas resnica in da so ONI teoretiki zarote, ki sveto verjamejo, da jih ogroža nekakšen virus, medtem ko jih v resnici ogroža vse kaj drugega?

Kritično mišljenje: nekaj najbolj nezaželenega in celo sramotnega v današnji družbi. Samo drzni si podvomiti v splošno sprejete dogme, samo drzni si malce razmišljati s svojo glavo, kritično in neodvisno, pa boš hitro označen ne le za "teoretika zarote", ampak tudi za "FB doktorja", "Google doktorja" in še kaj. Dokler trobiš v en rog z večino ostalih, je vse v redu. Dokler imaš čim pogosteje na jeziku tako spoštovano in tako zelo precenjeno STROKO, te bodo vsi trepljali. In kaj te briga, če se ta stroka nikoli, v vseh letih svojega izobraževanja, ni učila o zdravju, ampak le o boleznih (ker bolezni so tiste, ki prinašajo dobiček, dragi moji, ne pa zdravje!)? In kaj potem, če je ta stroka v resnici plačana, da nas vse fenta? Kaj nas to briga?! Važno je, da razkazujemo svoj čudoviti razum, ko vsepovsod pridno ponavljamo, kako mi zaupamo stroki. Pri tem seveda ignoriramo tiste (redke) strokovnjake, ki tvegajo vse in grejo proti toku, ki govorijo drugače kot večina ostalih. Njih ignoriramo. Raje častimo tiste, ki so prejeli mastne podkupnine s strani farmacevtske industrije, zato, da trosijo laži. (Čeprav se nekateri med njimi mogoče niti sami ne zavedajo, da jih trosijo, saj mnogi zdravniki npr. še tega ne vejo, kaj virusi sploh so!)

Če sem včeraj pisala o tem, kako se mi bruha ob lažeh, ki jih brez konca ponavljajo mediji, pa naj danes povem še par besed o tem, kako zelo se mi bruha ob maskah in spremljajočih nebulozah. Ne morem se nehati spraševati, kaj je narobe z ljudmi. Grem v gozd, v naravo, da bi si vsaj tam malo oddahnila od teh debilizmov, se napolnila s pozitivno energijo, in kaj vidim? Vidim ljudi z maskami na faci, ja, V GOZDU. Ljudi, ki hodijo sami, nikogar ni v njihovi bližini, in imajo masko do oči. Komaj da vidijo, kod hodijo. Iskreno, ko to vidim, se sprašujem, kako so sploh zbrali skupaj toliko sivih celic, da so pomislili, da bi bilo dobro iti ven, v naravo, na sprehod. Ja, to že, ampak kaj ne bi bilo bolje, ko bi tam DIHALI SVEŽ ZRAK?! Vem, postajam žaljiva, kar ni v moji naravi, ampak, lepo prosim, tudi sama vse to, kar sem prisiljena gledati, dojemam kot hudo žalitev svoje inteligence - nekaj je pa le imam! Gre vendar za zdrav razum, za čisto malo pameti in logike! KAJ JE Z VAMI, LJUDJE??? Kako ste lahko TAKO oprani??? In potem videvam maske še vsepovsod na tleh, tudi v gozdu, kot da ni narava že itak onesnažena prek vseh meja, zdaj še ti prekleti s strupi prevlečeni nagobčniki vsepovsod, ja, samo še to se je manjkalo, res!! V takih trenutkih skoraj razumem Billa Gatesa in vso ostalo "elito", ki se je lotila "plemenite" akcije, ki se ji reče depopulacija planeta, lahko pa bi jo poimenovali tudi "Igrajmo se boga". Saj jih človek skoraj razume! No, malo za šalo, četudi bi jim to uspelo in bi res to naredili, ne bi rešili ničesar, ker so (bili) sami še hujša rak rana tega planeta.

V takih trenutkih, ko komaj zadržujem jezo na vse te ljudi, ki se obnašajo tako presneto zombijevsko, mi pomaga, da se spomnim na vse čudovite PREBUJENE ljudi, ki jih je iz dneva v dan več. To ste VI, tudi vi, ki zdaj to berete. Hvala vam!! Moje upanje ostaja, še več, iz dneva v dan raste. Moje zaupanje je čedalje večje in trdnejše. Ko sem včeraj prejela in videla tisti posnetek, mi je zraslo še za par stopenj. Ja, resnica bo zmagala! Svetloba JE zmagala! In ko vidim vse te prebujene ljudi, ki jih vodijo iste želje in sanje, iste namere kot mene, ljudi, ki jih vodita SRCE in LJUBEZEN in ki so ne glede na vse zavezani RESNICI - sem tako zelo hvaležna. In vem: nekega dne nas bo dovolj in takrat bo počilo. Adijo, maske, adijo, socialna distanca in ostale bedarije, ljudje se bodo spet spomnili, da so LJUDJE in da je njihova največja moč v tem, da so SKUPAJ, da držijo skupaj, da so ENO. Ne bodo se več bali svobodnega dihanja, ne bodo se več bali objemanja, stiskanja rok in druženja, ker bodo končno spoznali, da je bilo prav to tisto, česar so se najbolj bali ONI - ker oni vsega tega ne premorejo. Naša največja moč je v tem, kar njim manjka. In to je ljubezen. To so pozitivna, ljubeča čustva. To je sposobnost, da s svojimi mislimi in s skupnimi močmi ustvarjamo čudeže. Samo združimo se - in lahko jih odpihnemo kot prah, ki se razgubi v vetru, kot da ni nikoli obstajal.








Ni komentarjev:

Objavite komentar